На Вінниччині обговорили ключові аспекти державно-церковних відносин, міжконфесійного діалогу та діяльності релігійних громад
Порозуміння, яке є між духовенством та керівниками області, дозволяють вирішувати усі державно-церковні питання і є запорукою досягнення міжконфесійного миру. Про це зазначив директор Департаменту у справах релігій та національностей Міністерства Культури України Андрій Юраш, вітаючи вірян Вінниччини з 95-ю річницею Чуда на Іосафатовій долині.
Протягом другого дня перебування в регіоні з робочим візитом, 15 серпня, Директор Департаменту у справах релігій та національностей Міністерства Культури України відвідав сакральні святині Шаргородського району, які входять до духовного центру злагоди та миру, а саме: Свято-Миколаївський монастир УПЦ, який був першою архієрейською резиденцією подільських владик; костел Святого Флоріана РКЦ та Хресну Дорогу страждань Ісуса Христа на Голгофу (м.Шаргород), що у 2017 році були проголошені санктуарієм Страстей Господніх;унікальну синагогу – одну з найдревніших в Європі, а також сакральну святиню Вінничиини – Іосафатову Долину Хрестів.
У рамках робочого візиту, посадовець зустрівся з керівником Вінницької єпархії УПЦ, митрополитом Симеоном та керівником Могилів-Подільської єпархії УПЦ, митрополитом Агапітом. Під час зустрічі було обговорено основні тенденції розвитку міжконфесійного діалогу на Вінниччині.
Під час зустрічі з керівником Вінницької єпархії УПЦ КП, архієпископом Михаїлом, значна увага була приділена питанням державно-церковних відносин, а також діяльності релігійних громад УПЦ КП на Вінниччині.
На завершення робочого візиту до Вінниччини, директор Депратаменту у справах релігій та національностей Міністерства Культури України Андрій Юраш відвідав місце паломництва хасидів у с.Брацлаві Немирівського району, де знаходиться могила улюбленого учня цадика Нахмана - Натана Штернгарца (1780-1844). Відвідини його могили є обов’язковим пунктом для хасидів під час подорожі Україною.
На сьогодні місцеві іудейські громади відновлюють синагогу та розбудовують соціальну інфраструктуру, аби зробити місце комфортним та привабливим для паломників-іудеїв.